Full-service agency Intracto uit Herentals is sinds dit weekend officieel de eerste HubSpot Elite Partner in België, de 28e wereldwijd.
De toekenning van deze hoogste rang als HubSpot-partner maakt van Intracto, deel van Intracto Group, een van de acht koplopers in Europa op het vlak van HubSpot-implementaties in complexe organisaties en ecosystemen.
Officiële erkenning van diepgaande HubSpot-expertise
De verschillende HubSpot-partnerniveaus (van Partner over Gold, Platinum en Diamond Partner tot Elite Partner) worden toegekend op basis van onder andere klantentevredenheid, de breedte van het service-aanbod en de kwaliteit van de HubSpot-expertise in de vorm van certificaten.
Het HubSpot Elite Partnership is met andere woorden het rechtstreekse resultaat van het goede werk en de expertise van de HubSpot-teams op de Benelux-campussen van Intracto.
Voordelen van samenwerken met een HubSpot Elite Partner
Met Intracto als Elite Partner krijgen alle HubSpot-klanten van het agency toegang tot extra informatie en ondersteuning.
Denk onder andere aan het (bèta-)testen van nieuwe features, een voltijds team bij HubSpot dat de experts van Intracto ondersteunt bij complexe architectuurvragen en extra kanalen om sneller terug te koppelen bij eventuele problemen of productvragen.
Nog betere service en ondersteuning voor klanten
Steven Van Duyse, Strategy Director bij Intracto Group: "Deze benoeming als HubSpot Elite Partner is een mooie bekroning voor het harde werk dat Intracto de afgelopen jaren heeft geleverd voor onze klanten in België en Nederland.
Het toont aan dat het bundelen van onze krachten en expertises binnen één organisatie de juiste keuze is voor hen.
Deze erkenning als Elite Partner bewijst dat we een van de 28 meest ervaren en meest gewaardeerde HubSpot-partners ter wereld zijn.
Dat betekent automatisch dat we onze klanten nog betere service en ondersteuning kunnen bieden, en dat we vanuit HubSpot zelf nog meer mogelijkheden aangereikt krijgen om klanten sneller te helpen groeien."
Innovatie troef bij HubSpot
HubSpot is van oorsprong een sterke inbound marketing-tool om marketingprocessen mee te automatiseren. Het platform is de voorbije jaren uitgegroeid tot een complete suite om marketing, sales en klantenservice geïntegreerd te laten samenwerken.
Vandaag is HubSpot zelfs geschikt om volledige websites mee te bouwen.
Hubspot ziet het aantal producten en diensten in een razendsnel tempo toenemen. Zo werd onlangs nog de Operations Hub geïntroduceerd. Met deze toolset biedt Hubspot enorm veel flexibiliteit om hun producten te integreren in elk ecosysteem.
Intracto als uitgelezen HubSpot-partner
De HubSpot-teams van Intracto zijn verspreid over de verschillende campussen in België en Nederland. Met maar liefst 29 verschillende certificaten en kennis van strategie, marketing en development, heeft het agency een brede waaier aan expertises in huis.
Intracto is dé partner voor ambitieuze ondernemingen die voorop willen lopen in de digitale (r)evolutie, met diensten zoals development, contentcreatie in het Nederlands, Engels en Frans, SEO-support en online advertising. Als end-to-end partner ondersteunt Intracto ook organisaties bij het migreren van hun bedrijfsprocessen naar HubSpot.'